fredag 27 mars 2009

Veckan som gått

Denna vecka har haft två rubriker; Jobb och Tenta

Började med att jag drabbades av tentaförlamning i måndags. Dvs kunde inte lämna sängen, huvudet bankade och jag mådde allmänt kasst! Men pallade mig upp och var duktig nog att fixa instuderingsfrågor. Blev ett skivstångspass med :) det skulle jag nog aldrig gått på för sen gick det bara ut för.
Tisdags ryckte jag upp mig och satt ett par timmar med min allt för galet, med betoning på galet, ambitiösa klass. Sjukt roliga är dom, trivs väldigt bra. Samtidigt som vi har kul så får vi mycket gjort de är en fördel inför en tenta. De kom fram att jag bara var 19, då blev de helt tyst och August flyttade ifrån mig.. Mm inte kul det där med ålder, man känner sig liten. Men bestämde att jag skulle hänga på klassen för att käka och kolla på Sverige-Portugal imon. det kan nog bli nice! Ett föredrag i Rinkabyholm där jag byggde min egna semla, Mm va gott det är med semla, mer semlor åt folket. Sen fick Matilda med mig och spela badminton. Sjukt kul faktiskt, jag och emil spöade skiten ur kristoffer och victor! wow småläningarna visade hur man ska spela!
onsdags var en hel dag i Växjö, där jag träffade Christian från Costa Rica som bor i Växjö under sin tid här i Sverige. Grymt kul att träffa honom. Och oj vad mycket spanska jag kan :) '

Tenta idag iaf, det gick bra, men nu är jag utslagen och mår inge vidare

I Frid
Stine

Inga kommentarer: