lördag 28 mars 2009

Förkyld

Igår böev verkligen en hel dag i sängen. Mådde verkligen inget bra, som om ett tåg hade kört över mig. På kvällen blev de en mastig pizza, cola och en påse godis framför tvn. Längesedan man hade en sådan tv-kväll. Det var gött. Blev sent eftersom jag hade sovit hela dagen så blev de en sen natt!
Känns konstigt att inte vara i Lund en helg.
Idag har jag sovit läääänge. Upp och ner under täcket i soffan där jag åt frukost till skidskyttet. Mycket angenämt. Ute en lång promenad med Harry, skönt att komma ut lite. Behövde nog det, trots en näsa som det totalt stopp i.
Nu blir det hockey hela eftermiddagen. Måste se vilka FÄRJESTAD ska krossa i finalen. Hoppas faktiskt att HV vinner idag så att jag kan få gå på hockey i Påsk, om vi får biljetter vill säga.

Senare ikväll blir det o'learys med klassen för att kolla på Portugal-Sverige. Det blir riktigt bra.

Inga kommentarer: