fredag 17 april 2009

Fredag

Idag fick jag ett glatt sms av min käre pojkvän som väckte mig. Hmm, jag blev självklart jätte glad. Tur då att Harry låg i sängen och väntade på mig. Så det blev en promenad med Mammas Nya Kille i öronen. Mycket roligt!

Igår kom August och hand lilla Loppan förbi. Harry blev helt till sig och visste knappt vad han skulle ta vägen. Ojoj vilken syn det var. Men sen blev han bara störd i huvudet. Det var lite läskigt faktiskt, men det gick över till sist. Klockan fem mötte jag Glenn utanför Pipes där vi gick på Afterwork. mm va gott med öl och mat. Drack den största öl jag någonsin druckit. Sen gick vi runt lite i Kalmar Stad. Jag köpte mig ett par glajjor röda på GINA lite roliga. Men önskar mig Cheep Monday glajjorna i födelsedagspresent. Blev var sin milkshake också på Donken. Otroligt vad kallt det blev. Glenn följde med mig hem där i satt och drack rödvin och fixade med Macen och iPhonen. Mycket trevligt!

Ikväll blir det ett jäfla fittstimm som överröstar varandra och dricker vin här hemma. Det kan bli högljudt. Mors vänner är trevliga

Inga kommentarer: