söndag 19 april 2009

Helgen i de gula huset

Fredags var en dödag, allt gick långsamt och huvudet tog livet av mig. Men tränade och insåg att mina knän inte mår så bra (igen).
Sen hade jag ett gäng f*ttst*mm dvs mammas vinprovar gäng. Ojoj vilket kackel. Så nu vet ju jag vad Sofia, Hanna och jag har framför oss i vår kommande vinprovning. :) det ser jag fram emot!
Underbart spel jag har laddat ner till min iPhone - harpan is the shit!

Igår lördag var jag och min mor på stan. Mycket trevligt! Jag var väldigt retro må jag säga, jätte snygg! Gick på stan och kollade i över 4 timmar. De va nice, hittade ett par byxor. Diesel baggy mm va gott. FYND! Kvällen tillbringades med mamma i soffan under varsinn filt och rödvin. Avverkade 2 tjejfilmer det var nice.

Idag har jag varit på högmässa i Domkyrkan, mycket fint. Sen så tvingade morsan och jag oss själva ut i den kalla vinden där vi låg och läste under varsitt täcke nice

Inga kommentarer: