onsdag 15 april 2009

Glatt återseende

Skola idag som vanligt. Hänger med väldigt bra. Men det är farligt att sitta med sin mac med tillgång till internet, blir lätt att man svävar iväg..hmm.. känns lite onödigt att plöja igenom böckerna till de kurser som vi har haft och har. Räcker att man går på föreläsningarna och pluggar anteckningar. Men har man lagt ut en massa pengar så tycker jag att dom kan komma till användning.

Tog Harry med till vår hemby Färjestaden idag och gick en runda med honom. Han kände igen sitt hem där han bott i mer än 4 år. SKulle träffa min chef för att prata om jobbet i sommar. Typiskt nog var hon ju inte där. Suck. Så jag tog tillfället i akt och körde för att hälsa på min andra familj, familjen Gunnarsson! Ååh va kul det var att se dom igen! Och så stora Maria och Rickard har blivit. Kom ihåg när Maria var en liten bebis och inte kunde stå själv och jag tappade henne. 8 år sedan dess. Jösses vad tiden går. På tok för länge sedan som jag träffade dom. Det får det bli ändring på nu!

Åkte hem och satte mig i solen och den iskalla vinden och läste de som jag skulle göra. Sen skickade Matilda ett sms och sa åt mig att komma till krögers uteservering för att ta en öl. Så det gjorde jag. Mycket trevligt.

Nu sitter jag här. Läst de sista i veckans bok. Ska strax ge mig på diskussions uppgiften som vi har tills imon, om grupplojalitet. Längtar tills jag börjar på teologen!



I frid

Inga kommentarer: